Sommige modules zijn uitgeschakeld omdat cookies zijn geweigerd. Om de volledige functionaliteit van deze pagina te benutten kunt u de cookies alsnog accepteren.
ACCEPTEER COOKIES
Den Haag,
08
januari
2013

MTV Mobile vanaf 18 februari 2013 exclusief verder met T-Mobile

Over T-Mobile

Over MTV Mobile
MTV Mobile geeft consumenten een bijzondere ervaring op hun smartphone dankzij een combinatie van MTV shows en online engagement voor de ‘millennial’ generatie. In samenwerking met een operator en via de applicatie ‘MTV Under the Thumb’ biedt Viacom International Media Networks (VIMN) alles wat MTV te bieden heeft, op de mobiele telefoon. MTV Mobile is actief in 5 Noord-Europese landen: België, Duitsland, Zwitserland, Polen en Nederland. In al deze landen werkt VIMN samen met een operator om MTV Mobile aan te bieden. In totaal heeft MTV Mobile circa 1 miljoen klanten.

Over T-Mobile in Nederland
4,8 Miljoen consumenten en zakelijke gebruikers in Nederland maken gebruik van de mobiele oplossingen van T-Mobile (per 30 september 2012). T-Mobile heeft in Nederland een toonaangevende positie op het gebied van mobiel internet en had in 2011 een jaaromzet van 1,7 miljard euro. T Mobile Netherlands BV is onderdeel van Deutsche Telekom AG, een van de leidende communicatie ondernemingen in de wereld.

MTV Mobile gaat vanaf 18 februari 2013 een exclusieve samenwerking aan met T-Mobile. Dit maken Viacom International Media Networks (VIMN) en T-Mobile Netherlands vandaag bekend. MTV Mobile is een aanvulling op de huidige portfolio van T-Mobile en heeft met een combinatie van MTV shows, exclusieve experiences en entertainmentnieuws een onderscheidende positie binnen de telecommarkt. MTV Mobile heeft een duidelijke focus op jongeren.

T-Mobile heeft vanaf 18 februari 2013 als enige operator in Nederland de licentie om MTV Mobile aan te bieden. De samenwerking tussen VIMN en T-Mobile biedt in alle opzichten vele kansen. T-Mobile heeft hiermee een nog sterker aanbod voor jongeren. Tegelijkertijd krijgt MTV Mobile de mogelijkheid zich verder te ontwikkelen op de Nederlandse markt.

Marco Kind, Marketing Directeur bij T-Mobile Netherlands: “T-Mobile is blij met en trots op de samenwerking met VIMN. MTV is en blijft het entertainmentmerk onder jongeren en T-Mobile is marktleider op het gebied van mobiel internet. Gezamenlijk hebben we alle kennis, ervaring én content in huis om de jongerendoelgroep zo nog beter te bedienen.”

Michel Dupont, Senior Vice President MBL MTV North & International: “Jongeren maken op hun smartphone veel gebruik van de MTV shows en nieuws via de ‘MTV Under the Thumb’ app. De meerwaarde zit met name in het ‘on demand’ bekijken van de meest actuele shows en bovendien hebben zowel de MTV Mobile gebruikers als de app-gebruikers als eerste toegang tot de nieuwste shows. Zowel in Nederland als internationaal is dit een groot succes. Alleen de iPhone en Android app hebben op dit moment al 240.000 downloads. De gemiddelde show wordt per gebruiker drie keer bekeken. Na een eerste samenwerking in Polen met T-Mobile, is dit tevens een stap naar een breder partnership met T-Mobile waarbij we specifieke diensten aanbieden aan onze doelgroep.”

Binnenkort maken T-Mobile en VIMN meer details bekend over deze samenwerking.

Deel deze release
Laatste nieuws
Contactpersoon
photo:Eric Dekker
Eric Dekker
Woordvoerder
+31 (0)6 - 1409 6666
Social media