Artikelen met de tag 'service' | T-Mobile Newsroom

Newsroom T-Mobile (service)

2014
05
juni
2014
| 11:34 Europe/Amsterdam
T-Mobile forum viert vijfjarig bestaan 400.000 bezoekers per maand 24/ 7 service voor en door klanten  ...
Lees meer
28
januari
2014
| 14:08 Europe/Amsterdam
My T-Mobile App bestaat twee jaar Enorme groei met 500.000 unieke gebruikers Meer dan drie miljoen views per maand ...
Lees meer
2013
07
november
2013
| 09:00 Europe/Amsterdam
T-Mobile Netherlands is tevreden met de geboekte resultaten in het 3e kwartaal van 2013. De omzet stabiliseerde zich in een dalende markt, maar bovenal wist de operator haar positie op de Nederlandse telecommarkt verder te verstevigen door wederom ti...
Lees meer
27
september
2013
| 09:40 Europe/Amsterdam
T-Mobile is opnieuw genomineerd voor een prestigieuze klantenservice prijs: De Gouden Oor Award. De afgelopen jaren investeerde T-Mobile fors in het verbeteren van de klantenservice. Bijvoorbeeld door alle ruim 2000 medewerkers ambassadeur te laten z...
Lees meer
25
april
2013
| 10:51 Europe/Amsterdam
T-Mobile is woensdagavond in de prijzen gevallen bij de Nationale Contact Center Award 2013 (NCCA). Tijdens een feestelijke uitreiking op het Telecommerce Gala in Utrecht won T-Mobile in de categorie HRM. T-Mobile was daarnaast genomineerd in de cate...
Lees meer
15
april
2013
| 09:55 Europe/Amsterdam
Het T-Mobile Forum bestaat vier jaar en blijft groeien. Begin 2012 registreerde de 100.000e klant zich om direct hulp te geven en te krijgen van andere klanten. In ruim een jaar tijd is dit aantal toegenomen naar ruim 145.000 klanten. Sinds kort help...
Lees meer
21
maart
2013
| 15:30 Europe/Amsterdam
T-Mobile Netherlands stelt per 1 april 2013 Frank Meywerk (48) aan als Directeur Technology. In deze rol zal hij zitting in de directie nemen en wordt hij verantwoordelijk voor de verdere modernisering van het mobiele netwerk en IT-systemen van T-Mob...
Lees meer
28
februari
2013
| 09:32 Europe/Amsterdam
T-Mobile Netherlands investeert dit jaar fors verder in haar netwerk en service. Naast de uitrol van het 4G-netwerk optimaliseert T-Mobile in hoog tempo haar bestaande netwerk waar alle klanten direct van profiteren. De online dienstverlening wordt v...
Lees meer
20
februari
2013
| 11:00 Europe/Amsterdam
T-Mobile lanceert een nieuwe service die het mogelijk maakt om apps, in-app aankopen en andere digitale diensten eenvoudig en veilig af te rekenen via de T-Mobile factuur. Sinds eind januari kunnen T-Mobile klanten met abonnement op deze manier afrek...
Lees meer