Den Haag,
25
januari
2021
|
08:31
Europe/Amsterdam

Een nieuwe stap in werken op afstand: T-Mobile Ondernemen integreert vaste en mobiele telefonie in Microsoft Teams

In samenwerking met Microsoft biedt T-Mobile vanaf nu ook Teams Telefonie. Onderling bellen met je collega’s behoort al tot de mogelijkheden in Teams, T-Mobile maakt het nu ook mogelijk om externe telefoongesprekken te voeren waarbij vaste en mobiele telefonie zijn geïntegreerd. Dit is een nieuwe stap die samenwerken en communiceren nog efficiënter maakt. T-Mobile biedt hiermee nóg meer connectiviteit in Microsoft’s communicatie- en samenwerkingshub, die altijd en overal te gebruiken is op verschillende apparaten (desktop, laptop, mobiel).

COVID-19 dwingt bedrijven om op afstand te kunnen werken, versneld in te voeren. Dit is de norm geworden en daarmee biedt de toenemende digitalisering technologische kansen om werk en bedrijfsprocessen beter in te richten. Hoe zorg je dat medewerkers plaats onafhankelijk goed en veilig kunnen samenwerken? En welke rol kunnen online services daarin spelen? Clouddiensten zijn bij uitstek geschikt om werknemers betere bereikbaarheid te bieden. T-Mobile zet zich in om het voor bedrijven nog makkelijker te maken om met klanten en leveranciers contact te hebben. T-Mobile doet dit door bereikbaarheidsdiensten op Microsoft Teams, het meest gebruikte platform onder werknemers, verder uit te breiden.

Waardevolle aanvulling
Léon Toet, Directeur Zakelijke Markt bij T-Mobile Nederland: “Medewerkers willen hun werk blijven doen, plaats onafhankelijk, op elk tijdstip en met ieder gewenst apparaat communiceren. Ze willen toegang hebben tot hun zakelijke toepassingen die ze doorgaans op hun vaste werkplek ter beschikking hebben. Voor organisaties is nu de uitdaging, hun werknemers in staat te stellen om op afstand, zoals thuis, zo efficiënt mogelijk te werken, ieder vanuit zijn eigen rol. Of je nou receptionist(e) bent of personal assistant of misschien call center agent. Teams Telefonie is een waardevolle aanvulling op Teams die er voor zorgt dat medewerkers overal en altijd kunnen werken, ongeacht het apparaat wat ze verkiezen.”

De toenemende digitalisering biedt technologisch kansen om het werk anders in te richten. Hoe zorg je dat medewerkers plaats onafhankelijk goed en veilig kunnen samenwerken? Hoe vergroot je de bereikbaarheid van mijn onderneming om te blijven beantwoorden aan de klantbeleving? Welke rol spelen clouddiensten bij deze beslissing? Moet je nog dure en onderhoudsgevoelige hardware aanschaffen? Welke kosteneffectieve oplossingen zijn er beschikbaar? T-Mobile Ondernemen maakt het makkelijk, met een breed scala aan betaalbare vast-mobiele oplossingen, ongeacht de grootte van de onderneming.

Meer informatie over Teams Telefonie is te vinden op de website van T-Mobile Ondernemen.

----- English version ------

A new step in remote working: T-Mobile Ondernemen integrates fixed and mobile telecom in Microsoft Teams

In collaboration with Microsoft, T-Mobile is now offering Teams Telecom. It was already possible to call colleagues in Teams. In addition, T-Mobile now makes it possible to make external calls, in which fixed and mobile telecom have been integrated. This is a new step that makes communicating and collaborating with your colleagues even more efficient. T-Mobile offers even more connectivity in Microsoft's communication and collaboration hub, which can be used anytime and anywhere on various devices (desktop, laptop, mobile).

COVID-19 made remote working the new standard. Increasing digitization offers plenty of opportunities to improve work and work processes. How do enterprises ensure that employees can collaborate properly and securely regardless of location? And what role can online services play in this? Cloud services are pre-eminently suitable for offering employees better accessibility. T-Mobile is committed to making it even easier for companies to have contact with customers and suppliers. T-Mobile does this by further expanding reachability services on Microsoft Teams, the most used platform among employees.

A meaningful addition
Leon Toet, Chief Commercial Officer Business at T-Mobile Netherlands, says: “Employees need access to business applications that would usually be available at their workplace. Companies now face the challenge to help their employees work remotely (e.g., from home) as efficiently as possible, regardless of their roles. Whether you’re a receptionist, an account manager or a call center agent. Teams Telecom is a valuable addition to Teams, allowing employees to work anywhere and anytime, regardless of the device they’re using.”

Increasing digitization allows people to organize work differently. How can you make sure your employees can work together properly and safely, regardless of where they are? How can you increase the reachability of your business and continue to create a unique customer experience? Are cloud services an option, or do you need expensive and high maintenance hardware? Which cost efficient solutions are available? T-Mobile Ondernemen makes it easy for you by offering a wide range of affordable solutions for fixed and mobile, regardless of the size of your business.

More information about Teams Telecom and requesting modules is available on our website.