Klant wil geen onverwachte kosten mobiel internet
- 95% van klanten wil einde aan onverwachte kosten voor mobiel internet.
- Ruim 91% van de klanten wil abonnement zelf samen stellen.
- 97% van de klanten geeft voorkeur voor smartphone in eigendom.
- Onderzoek via T-Mobile Forum onder 180 klanten van T-Mobile.
Een T-Mobile klantenonderzoek toont aan dat maar liefst 95% van de klanten het zat is onverwacht hoge rekeningen te krijgen voor het gebruik van mobiel internet in binnen- en buitenland. Ruim 91% van de deelnemende klanten geeft aan zelf een abonnement op maat te willen samenstellen. Ook een smartphone in eigendom blijft populair: 97% van de respondenten geeft hier de voorkeur aan. T-Mobile deed afgelopen week onderzoek onder 180 klanten via het T-Mobile Forum.
Nieuwe abonnementmodel T-Mobile
T-Mobile komt binnenkort met een geheel nieuw abonnementenmodel dat aansluit bij deze klantenwensen. Mobiel internet wordt nog toegankelijker en zorgelozer. Bovendien krijgen klanten zonder meerkosten toegang tot het 4G-netwerk. Daarbij heeft de klant bij de nieuwe abonnementen van T-Mobile maximale keuzevrijheid. Via enkele eenvoudige stappen stelt de klant een abonnement samen dat precies bij zijn of haar wens past, inclusief een smartphone naar keuze. Op 1 mei maakt T-Mobile meer details van de nieuwe abonnementen bekend.