LIVE FORWARD
De telecommarkt is fors in beweging: de inkomsten uit het traditionele bellen en SMS-en lopen al jaren terug en Nederland schakelt over op mobiel internet. Daarnaast bieden telecom-organisaties alles-in-één pakketten aan, waarbij ‘convenience’ voorop staat en neemt het aantal aanbieders naar de toekomst toe af in Nederland. De vraag is: hoe kan T-Mobile de komende drie tot vijf jaar tot een bloeiend merk komen in klanten en omzet. Om die vraag te beantwoorden hebben Deutsche Telekom en T-Mobile Nederland een 3-jarig strategisch plan ontwikkeld om de komende jaren zich duidelijk te onderscheiden van de concurrentie. Het plan, waarmee met een schuin oog naar het succesvolle T-Mobile USA is gekeken, geeft qua positionering, merk en proposities een duidelijk en uniek antwoord op deze vragen. Om de herpositionering in korte termijn te realiseren en de klantengroei in abonnees van de afgelopen kwartalen te acceleren heeft Deutsche Telekom een investeringsprogramma voor Nederland opgezet. Na vijf jaar breekt er een nieuwe periode aan voor T-Mobile.