Den Haag,
25
april
2013
|
10:51
Europe/Amsterdam

T-Mobile bekroond voor uitstekende service

Nieuwsfeiten:
  • T-Mobile wint NCCA HRM Award.
  • Genomineerd in categorie Service Online

T-Mobile is woensdagavond in de prijzen gevallen bij de Nationale Contact Center Award 2013 (NCCA). Tijdens een feestelijke uitreiking op het Telecommerce Gala in Utrecht won T-Mobile in de categorie HRM. T-Mobile was daarnaast genomineerd in de categorie Service Online. T-Mobile is trots op het winnen van de award en ziet het als een compliment voor de medewerkers en de servicegeoriënteerde koers van het bedrijf.

Marieke Snoep, Directeur Customer Operations bij T-Mobile: “T-Mobile wil nog dichter bij de klant staan en hem foutloze en persoonlijke service bieden. Binnen Customer Operations hebben we grote stappen gezet om de klant volledig centraal te zetten in alles wat we doen. Alle medewerkers – in zowel front als back office - zijn zeer gemotiveerd om de klant in één keer goed te helpen. We gaan uit van de kracht van elke medewerker, zij zijn immers de specialist op hun vakgebied. Deze aanpak levert proactieve en gedreven medewerkers op leidt bovenal tot een hogere klanttevredenheid. T-Mobile blijft ook in de komende periode volop investeren in innovatieve service.”

Over de NCCA HRM Award

De NCCA HRM Award wordt uitgereikt aan een organisatie met de beste case op het gebied van human resource management. Volgens de jury heeft T-Mobile de NCCA HRM Award gewonnen omdat het zeer vernieuwend is geweest door organisatiestructuur volledig klantgericht te maken. Bovendien is de cultuur getransformeerd door nieuwe vormen van coaching en aansturing van medewerkers.