Den Haag,
28
maart
2013
|
10:00
Europe/Amsterdam

T-Mobile genomineerd voor meerdere service awards

Nieuwsfeiten:
  • NCCA nominaties in de categorieën Customer Service Online en HRM.
  • Customer Centric DNA Awards nominaties in de categorieën Mobiele Telefonie en Triple Play Providers.
  • T-Mobile blijft volop investeren in innovatieve service aan de klant.

T-Mobile is door twee verschillende organisaties genomineerd voor prestigieuze klantenservice prijzen. Onlangs werden al nominaties binnengesleept voor de Nationale Contact Center Award 2013 (NCCA)  in de categorieën Customer Service Online en HRM. Gisteren kwamen daar nog twee nominaties bij van de Customer Centric DNA Awards. T-Mobile ziet de nominaties als compliment voor de servicegeoriënteerde koers en blijft dan ook in de toekomst investeren in nog betere service.
   
Marieke Snoep, Directeur Customer Operations bij T-Mobile: “We zijn ontzettend trots op onze medewerkers die dagelijks hard werken om klanten de beste service te geven. Of dat nu via het callcenter, in onze ruim honderd T-Shops of via social media is. We zorgen er ook voor dat klanten elkaar steeds beter kunnen helpen, zoals op het T-Mobile Forum. De nominaties voor zowel de NCCA als de Customer Centric DNA Awards zijn een groot compliment aan onze medewerkers en helpen ons in de ambitie om nog dichter bij de klant te staan. T-Mobile blijft ook in de toekomst volop investeren in innovatieve service aan onze klanten.”
 
Uitreiking Awards
De Customer Centric DNA Awards, een initatief van BearingPoint en TNS NIPO, worden op 18 april uitgereikt in Wassenaar. Op 24 april worden de winnaars van de NCCA Awards in Utrecht bekend gemaakt.

Deel deze release

Laatste nieuws