T-Mobile lanceert nieuw zakelijk abonnement
- Keuze uit vijf belprofielen die passen bij mobiele verbruik per medewerker.
- Profielen zijn eenvoudig aan te passen. Minuten en MB’s zijn los te kiezen.
- Gratis toegang tot 4G, geen onverwachte kosten voor mobiel internet.
Vandaag kondigt T-Mobile een geheel nieuw zakelijk abonnement aan: Helder. In twee eenvoudige stappen maakt de klant voor elke medewerker het ideale persoonlijke profiel waarbij diverse combinaties van minuten, MB’s en Voordeelbundels mogelijk zijn. Helder van T-Mobile biedt bovendien gratis toegang tot het 4G-netwerk, met stabieler en sneller internet. Na verbruik van de internetbundel kunnen medewerkers gebruik blijven maken van internet met lagere snelheid. Daarmee heeft de klant geen onverwachte kosten en kunnen werknemers bijvoorbeeld blijven whatsappen. Helder is vanaf 13 januari 2014 verkrijgbaar bij T-Mobile, dan worden ook de prijzen bekend gemaakt.
Brian Stout, B2B Directeur van T-Mobile: “Wij geven ondernemers de touwtjes in handen en maken een einde aan de ‘one-size-fits-all‘ abonnementen die nu de zakelijke markt voor mobiele telecom domineren. Uit eigen onderzoek en persoonlijke gesprekken met ondernemers blijkt dat eigenlijk niemand daar op zit te wachten. Met Helder van T-Mobile kan de klant per medewerker diverse combinaties van minuten, MB’s en Voordeelbundels kiezen. Bovendien ontvangt hij elke maand één overzichtelijke factuur met alle profielen onder één klantnummer. Hiermee sluiten we veel beter aan bij de wensen van ondernemers.”
Hoe Helder van T-Mobile werkt
In twee eenvoudige stappen stelt de klant voor elke medewerker het ideale profiel samen. In de eerste stap kiest de klant uit een van de vijf belprofielen van Helder, waarin de meeste zakelijke bellers kunnen worden onderverdeeld. Deze belprofielen zijn: Bereikbaar, Regelmatig, Vaak, Altijd en Europa. In de tweede stap kan elk belprofiel worden uitgebreid met meer MB’s en Voordeelbundels.
Voor alle profielen geldt dat minuten en MB’s los van elkaar te kiezen zijn. Een ander voordeel is dat medewerkers onderling gratis kunnen bellen. Bovendien krijgen ze met een geschikt toestel gratis toegang tot het 4G-netwerk.
De zakelijke klantenservice van T-Mobile is gratis en 7 dagen per week bereikbaar, ook buiten kantooruren. De klant ontvang één overzichtelijke factuur onder één klantnummer met alle belprofielen.
Voor alle ondernemers en (middel)grote bedrijven
Helder van T-Mobile is er voor alle ondernemers met 1 of meer medewerkers in dienst. Dus ook voor (middel) grote bedrijven. Helder is verder geschikt voor zelfstandig ondernemers die een sterk wisselend verbruik hebben, veel in de EU ondernemen of verwachten te groeien in aantal medewerkers.
Meer informatie over Helder is te vinden op www.t-mobile.nl/zakelijk.
Over T-Mobile in Nederland
Met 4,5 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en neemt een toonaangevende positie in op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands is actief met de merken T-Mobile, BEN en Simpel. In het jongerensegment werkt T-Mobile samen met MTV Mobile en *bliep. In 2012 werd T-Mobile uitgeroepen tot Beste Werkgever van Nederland. Klik hier voor meer informatie.