T-Mobile versterkt klantstrategie met benoeming Directeur Consumentenmarkt
Den Haag - T-Mobile Nederland heeft Marieke Snoep benoemd tot Chief Commercial Officer voor alle consumentenactiviteiten. Snoep was voorheen verantwoordelijk voor het zakelijke segment van T-Mobile, dat zij transformeerde tot de snelst groeiende B2B-aanbieder van Nederland. Marieke Snoep staat aan de basis van de huidige Unlimited-strategie en zal met T-Mobile deze koers voortzetten. Denk hierbij aan het netwerk van de grenzeloze mogelijkheden en producten zonder barrières zoals ‘Unlimited’ en 'Datavrije Muziek'.
T-Mobile zet fors in op het bieden van de best mogelijke klantbeleving door zo veel mogelijk vrijheid te bieden. Een voorbeeld hiervan is de My T-Mobile-app voor het digitaal regelen van zaken, welke door klanten in de app stores hoog wordt gewaardeerd. Snoep heeft in het zakelijke segment laten zien dat het bouwen van producten en diensten mét de eindgebruiker de beste ervaringen opleveren en zet dit voort met de consumentenproducten van T-Mobile. Door deze persoonlijke en klantgerichte manier van werken, kan T-Mobile producten leveren die klanten volledig mobiel en zonder gedoe in staat stellen te profiteren van het Unlimited-netwerk.
“T-Mobile luistert naar de wensen in de markt en komt daarom met producten die oude telecomgrenzen doorbreken, zoals 'Unlimited' en 'Datavrije Muziek'. Daarbij bouwen we aan manieren waarop klanten hun voorkeuren volledig kunnen personaliseren voor de ultieme mobiele ervaring. Om dit te bereiken zet ik komende tijd fors in op het introduceren van nieuwe technologie die ten dienste staat van onze klanten en gebruikers. Dat doen wij altijd in samenwerking met klanten en op een persoonlijke manier. Het team heeft met deze werkwijze in korte tijd T-Mobile tot snelst groeiende mobiele provider voor de zakelijke markt gemaakt, zonder dat dit ten koste is gegaan van de persoonlijke ervaring die klanten van ons gewend zijn”, aldus Snoep.
Loopbaan binnen T-Mobile
Sinds 2016 was Snoep verantwoordelijk voor de zakelijke markt van T-Mobile. In 2012 trad zij toe tot de managementboard van T-Mobile Nederland als Directeur Customer Operations. Sinds 2002 bekleedde zij diverse managementfuncties binnen Customer Operations.