T-Mobile: winnen NCCA award bekroning van ons beleid voor beste klantenservice
T-Mobile heeft op 23 april tijdens het Customer First Gala in Utrecht de NCCA Technical Service Award gewonnen. De NCCA-jury besloot dat de case van T-Mobile de beste inzending was voor de meest vernieuwende technologische serviceoplossing in een contactcenterorganisatie.
“We zijn ontzettend blij met deze award”, aldus Marco Kind, Directeur Consumer van T-Mobile. “Een aantal jaar geleden hebben we de strategie ingezet om onze klanten de beste service te kunnen leveren. We zien dat onze klanten erg loyaal zijn aan ons merk en dat de klanttevredenheid hoog is. We zoeken continu naar innovatieve manieren om onze klantcontacten nog verder te verbeteren.
Dat wij met deze case, die we hebben ingezonden met partners brightONE IT services en Cendris, de NCCA Service Technology Solution Award winnen, zien we als een bekroning van deze strategie. Met de case tonen we aan dat het mogelijk is om met de bezoekers van onze site het juiste gesprek aan te gaan, op voor hen op het juiste moment en via het juiste kanaal. Of dat nu via chat is of per telefoon. Hiermee hebben we een klantenservicesysteem ontwikkeld, waarmee we de klanttevredenheid significant kunnen vergroten.
Deze prijs valt binnen ons streven om eerlijk, sociaal en toegankelijk te communiceren met onze klanten en ons zo te ontwikkelen tot de meest menselijke brand van de telecomsector.”