Vernieuwde My T-Mobile App nog persoonlijker
- Verbeterde gebruiksvriendelijkheid en informatievoorziening
- Persoonlijk nieuws, offline belstatus checken en mogelijkheid om extra’s MB’s aan te schaffen
- 1 miljoen gebruikers, 3 miljoen views per maand
Met meer dan 1 miljoen downloads en met 3 miljoen views per maand is de My T-mobile App een van de belangrijkste informatiemiddelen voor T-Mobile klanten. In een klik ziet de klant alle informatie over zijn of haar abonnement. Daarom heeft T-Mobile samen met input van meer dan 400 klanten diverse verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en extra informatievoorziening.
Op maat gemaakt
De app is gepersonaliseerd. De klant ontvangt persoonlijke updates en wordt automatisch voorzien van relevant nieuws, bijvoorbeeld wanneer de app wordt geüpdatet, er nieuwe telefoons worden gelanceerd of als de klant de mogelijkheid heeft zijn of haar abonnement te verlengen.
Mobiel verbruik inzichtelijker
Het mobiele verbruik is nog inzichtelijker. Klanten kunnen real-time hun mobiel internetverbruik inzien en kosten bijhouden. Bovendien is het mogelijk, als de klant door de internetbundel heen is, om via de app voor een vast bedrag extra MB’s aan te schaffen. Met deze MB-aanvuller en de verbeterde verbruikstatus hebben klanten van T-Mobile nog onbezorgder mobiel internet.
Handige extra
Een andere extra en een wens van veel klanten is de optie om offline de laatste belstatus te kunnen bekijken. Ook dit is vanaf vandaag mogelijk.
De vernieuwde My T-Mobile App is beschikbaar in de App Store en in Google Play.