Den Haag,
15
mei
2017
|
21:51
Europe/Amsterdam

What took them so long?

We finally have a follower! To be honest, we have been expecting this for a while now, so what took them so long?

Why? Let’s face it: in just twelve months we have managed to become the leading premium mobile internet provider in the Dutch market and we have grown by close to a quarter of a million customers. We have grown faster than anyone else, because we challenge the market conventions: fighting for our customers all the way to court to make it possible for them to stream data free music and are offering them the most competitive rate plans in the market.

More importantly; we took a step that nobody else in this market dared to take. We gave customers something they truly wanted: freedom on mobile internet at a mass market price for €30 a month. Go Unlimited was spot on: 100,000 customers signed up for it within 3 months after launch and that was just the beginning.

And of course there will be copycats, who want a piece of the pie. But Unlimited is not a price plan. It is not simply a matter of copy-pasting a rate plan from a website. Unlimited is only Unlimited when you can experience the full freedom of Unlimited: no strings attached, no hidden conditions, expensive out-of-bundle or roaming charges. True Unlimited is supported by the best technology.

In April, T-Mobile was proclaimed the best network in the Netherlands for the second time in a row, with the highest speeds, best coverage, best video streaming and voice quality. We've outperformed KPN and Vodafone and sure, there will always be people who want to go for 4th best... Also, we are not just looking after our customers of today. We have a long-term investment plan and technology roadmap to maintain that full premium quality in the years to come. Do you, Tele2?

People don’t choose their mobile internet provider lightly these days. The smartphone has become a lifeline for all of us. We are hugely dependent on it, 24/7 in both our private and business lifes. We believe that customers and businesses will go for the operator with the most advanced digital mind-set, customer-friendly services and the very best and most reliable network. Both now and in the future.

Unlimit yourself, think T-Mobile.

Søren Abildgaard
CEO, T-Mobile Netherlands

----------------------

"What took them so long?"

Eindelijk we hebben een volger! We hadden het eigenlijk al eerder verwacht. In het afgelopen jaar, is T-Mobile uitgegroeid tot hét premium mobiel internet merk in de Nederlandse markt en zijn we met bijna een kwart miljoen klanten gegroeid. We groeien harder dan de rest van de markt, omdat wij conventies in de telecommarkt doorbreken. Zo vochten we tot in de rechtszaal voor het recht van onze klanten om Datavrije Muziek te mogen gebruiken en lanceerden we één van de meest scherpe prijsplannen in de markt.

Belangrijker: we maakten de stap die niemand in deze markt durfde te zetten. We gaven onze klanten iets waar ze jarenlang op hebben gewacht: volledige vrijheid op mobiel internet tegen een prijs die voor bijna iedereen toegankelijk is: 30 Euro. Go Unlimited was een schot in de roos. Binnen drie maanden na lancering kregen we 100.000 klanten en nog steeds groeit het aantal Go Unlimited fans explosief.

Natuurlijk zijn er dan copycats die mee willen liften op dit succes.

Maar écht Unlimited kan je niet minimaliseren tot een prijsplan. Je kan niet simpelweg ons prijsplan kopiëren. Unlimited is alleen Unlimited als je van de volledige vrijheid kan genieten: geen addertjes onder het gras, dure buiten-de-bundelkosten of dure roamingkosten.

De basis van écht Unlimited is de beste technologie. In april werd T-Mobile voor het tweede opeenvolgende jaar bekroond met het predicaat ‘het best geteste netwerk in Nederland’. Een netwerk met de hoogste snelheden, superieure dekking, beste video- en voicekwaliteit, beter dan dat van KPN en Vodafone. En natuurlijk, er zullen altijd klanten zijn die voor de vierde beste optie zullen gaan…. Maar we denken niet alleen aan vandaag. We hebben een lange termijn investeringsplan en technologie roadmap om zo premium kwaliteit ook in de toekomst te blijven garanderen.

Het kiezen van een provider is allang geen vrijblijvendheid meer. De smartphone is onmisbaar in ons dagelijks leven. We zijn 24/7 afhankelijk van mobiel internet, zowel zakelijk als privé. Uiteindelijk zullen consumenten en bedrijven voor de aanbieder gaan waar ze op kunnen vertrouwen. De organisatie met een digitale mindset, beste klantenservice, proposities en een onovertroffen netwerkervaring. Nu en in de toekomst.

Unlimit yourself, think T-Mobile.

Søren Abildgaard
CEO, T-Mobile Nederland

Woordvoerders
photo:KATHLEEN LOODS
KATHLEEN LOODS
06-38293561
photo:RICK  JANSE KOK
RICK JANSE KOK
06-41319084
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws